Jak skutecznie wdrożyć proces certyfikacji pracowników i zyskać lojalność Klienta?
Informacje organizacyjne
Termin | 20-21 czerwca 2022 |
Miejsce | Warszawa |
Czas trwania | 2 dni szkoleniowe |
Cena | 1500 zł netto + 23% VAT |
Szkolenie dostarcza praktycznych umiejętności pozwalających jego uczestnikom samodzielnie zaplanować i przeprowadzić cały proces certyfikacji. Przygotowuje do przeprowadzenia certyfikacji różnych grup pracowników: menedżerów, doradców, audytorów, badaczy, sprzedawców, pracowników działu obsługi Klienta, pracowników call center i wielu innych.
Zapisz się na szkolenie
Zapoznaj się z informacjami o szkoleniu
Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę personalną w organizacji i rozwój kompetencji pracowniczych, a w szczególności do:
- menedżerów
- pracowników działu HR,
- trenerów wewnętrznych,
- osób zainteresowanych rozwojem kompetencji audytorskich
Do udziału w szkoleniu zachęcamy przedstawicieli firm, które obsługują klientów zewnętrznych, prowadzą sprzedaż produktów bądź usług, dążą do poprawy efektywności organizacji, podniesienia standardów obsługi klienta i zamierzają certyfikować własnych pracowników
- Poznanie metodologii certyfikacji pracowników
- Nabycie umiejętności przygotowania certyfikacji, opracowania zadań, skali ocen, logistyki sesji
- Zapoznanie z zasadami przeprowadzenia sesji, podawania instrukcji, prowadzenia ewidencji wyników
- Rozwój kompetencji audytorskich – efektywne pełnienie roli egzaminatora
- Nabycie umiejętności tworzenia dokumentacji: raportów indywidualnych, zbiorczych, tworzenia planów rozwoju kompetencji
- Nabycie umiejętności oceniania kompetencji, udzielania informacji zwrotnych, przygotowywania wspólnie z pracownikiem indywidualnych planów rozwojowych
Zajęcia prowadzone są w sposób interaktywny pozwalający na zdobycie praktycznych umiejętności planowania i przeprowadzenia certyfikacji. Podczas warsztatu uczestnicy pod okiem doświadczonego konsultanta samodzielnie budują narzędzia certyfikacyjne w oparciu o rzetelne podstawy teoretyczne.
- Założenia procesu certyfikacji
- Kluczowe kryteria sukcesu certyfikacji
- Metody badania wiedzy oraz badania kompetencji
- Dobór narzędzi certyfikacyjnych
- Realizacja sesji certyfikacyjnej
- Rozwój kompetencji audytorskich
- Tworzenie dokumentacji w procesie certyfikacji
- Komunikacja z interesariuszami w procesie certyfiakcji
Szkolenie odbędzie się w Warszawie. Dokładna lokalizacja szkolenia zostanie potwierdzona 7 dni przed terminem szkolenia.
Uczestnicy otrzymają dyplom potwierdzający uczestnictwo.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie wypełnionej karty zgłoszeniowej oraz dokonanie opłaty. Opłata za jest zwracana w całości w przypadku rezygnacji ze szkolenia przez uczestnika 7 dni przed jego planowanym terminem oraz rezygnacji ze szkolenia po stronie organizatora. W pozostałych przypadkach opłata za szkolenie nie jest zwracana.
Koszt uczestnictwa:
- 1 osoba 15oo zł netto + 23% VAT
- 2 osoby 2850 zł netto (1425 zł za osobę) 5 % rabat + 23% VAT
- 3 osoby 3825 zł netto (1275 zł za osobę) 15 % rabat+ 23% VAT
Jolanta Hanc, konsultant biznesowy w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Praktyk biznesu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań nakierowanych na rozwój kompetencji w organizacji
Skontaktuj się z nami
Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy. Zadzwoń do nas, bądź napisz, a my oddzwonimy do Ciebie.